Turbobloggen

onsdag, august 09, 2006

Etiopia....


Eg har som mange kanskje veit, vært 1 år i Etiopia med Ungdom I Oppdrag. Og for de som ikkje har sett bildene mine derfra, eller fått oppleve Etiopia vil eg bare presentere litt av mine opplevelser:
første bilde ser de litt av den harde virkelighet ...slik kan det gå viss man får lopper i buksa - dette klør LANGT verre enn myggstikk!!
Bilde 2 viser en litt lysere side av livet i Etiopia: Solnedgang fra Taborfjell i Awassa.
bilde 3 ser du misjonæren på markedet for å handle grønsaker, smør og ost.
siste bilde ser du fotballaget "Harvest" (kirkens fotballag som vi startet i Kofale). Disse guttene vitnet vi masse for (hadde andakt kver trening) og førstegrøden blei Gammachuu, 2 mann til høgre for meg, som ønsket å bli kristen og tok i mot Jesus tiltross for at heile familien hans var muslimer...
Så, misjon er gøy!!!

5 Comments:

Blogger liz said...

Dette såg bra ut Torbjørn. Snart e d eg som sitte der nede å sture!! Blir gøy det vettu! Gøy å lese å se litt koss d e med dg i Bergen!

10/8/06 13:42  
Blogger Torbjørn said...

Jo, takk! Og Guds velsignelse over arbeidet der nede! Trur d kjem t å få d veldig bra!!

13/8/06 11:04  
Blogger Janelle said...

Hey I found you! Yes yes I found you and your blog. Hmmmm... it was nice meeting you a week or so ago. The rest of my time here at Sotra has been good, still tired but really good. :) Hope you're doing well. Keep in touch

31/8/06 11:09  
Blogger Ingebjørg said...

Hei du! Veit ikkje heilt kossn eg havna innom den bloggen din eg, men har iallfall oppfatta det sånn som om at du e lærling på voss no? Eg e nemlig vossing (dog utflytta til framnes i norheimsund) og tenkte berre eg skulle oppmuntra deg litt, sånn viss du trengte det! For eg blei nemlig så glad eg, når eg såg at ein Jesusgutt e på Voss!:) E dessverre ikkje så mange av dei nemlig... Så... Gud velsigne deg og ditt arbeid på Voss, og matt 6:33 :D

7/10/06 19:40  
Blogger Torbjørn said...

Takk for det:o) Det var ein hyggelig oppmuntring, sjøl om eg no akkurat e ferdig på Voss. Flott plass! Du må nyte Framnes det siste året då! Hilse Joakim byrknes, viss du kjenne han. Og tore og elisabeth viss d fortsatt e de som e sivilarbeidere der...

9/10/06 15:05  

Legg inn en kommentar

<< Home