Turbobloggen

torsdag, mars 01, 2007

Konfirmantleir

E i mot innlegg uten bilder, så derfor tar det litt tid mellom kvar oppdatering her hos meg, men her e ei ny. Meg og Tarje på konfirmantleir i fantastisk vær på Kvamskogen og m 1 herlig gjeng konfirmanter fra Alversund/Knarvik/Seim.
Elles e Rita og Solveig på plass i den nye, fortsatt lekre, leiligheten! Litt trøbbel med dårlig ut vask og eit hål i veggen, men den nye huseigeren har lært seg å sette foten ned! Ja han har faktisk blitt veldig bestemt!! ...kanskje?!

Etiketter:

7 Comments:

Blogger stinekarin said...

Syns det va på tide med ein post no ja:)
Kortid oppdaga dåkke hull i veggen? Eg fekk med meg den dårlige vaskingen når eg va med og flytta inn, men nåkke hull i veggen har eg ikkje hørt nåkke om..
Regner forresten med at du og Rita e klar for hyttetur med meg og Torbjørn i påska..?

5/3/07 14:14  
Blogger Torbjørn said...

Høres veldig kjekt ut m hyttetur! Litt usikker på kor tid vi fant hullet-e på kjøkkenet bak skapet-mot ytterveggen.

5/3/07 15:35  
Anonymous Anonym said...

Klart me e klar for tur! Gler oss:)

5/3/07 21:19  
Blogger Elisabeth og Teodor said...

Tikken! (sjekk bloggen min viss du lure på ka da inneber...) Tøff lillebror eg har, forresten:)

15/3/07 16:37  
Anonymous Anonym said...

yess, Elisabeth har ein svært så tøff lillebror! Måtte berre understreka da...
Etter å ha blitt minna på av Torbjørn opptil fleire ganger om å komentere på bloggen hans, gjekk da plutselig opp for meg kvifor. Da e jo bilde av meg!! Med idylliske og vakre Eikedalen i bakgrunnen står to minst lika idylliske og vakre karer i profil til ære for fotografen. Detta synst eg me fekk bra te:) Ser fram til fleire foto-oppdrag i framtida... Me sjåast vel på VOKS på onsdag, rekna eg med?

15/3/07 17:55  
Blogger Line Marie Beate Sofie said...

Åh, endelig fekk eg veta kem da va på da bilde!!! du ane sje kå mongen gonga eg har stått å sett på da å trudd da va han laget steinar!!

26/5/07 03:41  
Anonymous Anonym said...

Savna oppdatering på bloggen din, torbjørn... :)

27/9/07 20:44  

Legg inn en kommentar

<< Home